View Single Post
Guild Wars

MMORPG
Third person

Kun på Pc

Min Mening om spillet:
Ett av de beste online rollespillene jeg har prøvd
Det at det er gratis å spiller er genialt. Det er noen programerere fra WoW som gikk for seg for å lage ett gratis, men knallbra online rollespill. Konseptet er perfekt, synes jeg.
Man må jo kjøpe spillet og sånn, men det er verdt pengene.

Jeg liker spesielt godt måten man spiller på. Da det er dine personlige skills som teller, ikke hvor lenge du har spillt. Selvfølgelig har det litt å gjøre hvis du har spillt evig lenge.
Men verdenen og uhyrene du sloss mot utvikler seg nesten på linje med deg selv. Det er skjeldent at man møter noen som er totalt uslålige. Max levelen er 20, man kan ikke bli høyere, men jeg håper at de setter opp grensen etter hvert, for flere og flere blir lvl 20 nå for tiden.

Når man spiller følger man en historie (main quest), men man tar mange små quests på din vei. PvP'en har jeg ikke prøvd enda, (utenom i rpg delen) selv om at jeg har hatt spillet i ca 1 år. Men det er like greit. Koser meg masse med RPG spillet heller.

Jeg synes at dette spillet er knallgodt. Men det kan av og til bli litt langtrukkent. Så man kan gå lei det hvis man spiller det mye. Men det blir man jo nesten med alle spill. "alt med måte"