View Single Post
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
Sitat av Cannablizz
En dealer er oftes en kul fyr som risker endel for å hjelpe deg med å få tak i ting. Sselvfølgelig tjener han på det. Med jeg ville aldri tyste på en sånn kar.
Vis hele sitatet...
Hehe, da har du ikke opplevd mye ass!
En dealer KAN være kul ja, men de kan også bøffe deg så inn i det helvete..
I Amsterdam ble jeg og min samboer + 2 kompiser bøffa for 2700kr på 5 minutter.. Vi skulle kjøpe ecstasy og kokain til å ha med på Sensation Black Edition 2004, men ble rund lurt så inn i det helvete. Endte opp med knuste paraceter som Kokain, og hele Paraceter som Ecstasy. 10 minutter etter det, ble jeg bøffa for 600kr av en neger i dress som var VELDIG hyggelig og grei. Jeg gikk fem på sjarmen hans og ble rund lurt igjen..
Dette var i Amsterdam, en by som er KJENT for slikt, men alikevel.. Det finnes greie dealere og det finnes drittsekk dealere.
Akkuratt på samme måte er det i Norge..
Du har de som bare skal tjene til sitt eget forbruk og ha det chill.
Du har de som bare skal tjene PENGER, men også bruker og er ofte kul.
Også har du de som ikke bruker men som selger kun for pengenes skyld og de er ofte de mest kyniske.
F.eks blander ut dårlig kokain enda mer ut en hva det var når han fikk den (vet om slike folk her jeg er i fra, kunne ha nevnt over 10 navn). Selger 0,9 g med hasj, i stedet for 1g for å kunne tjene seg 1g ekstra ved å selge 10g..
Poenget er at det finnes MANGE idiotiske/tøffe/kyniske "horer" som går rundt å bøffer folk og stjeler pengene, eller gir for lite eller skryter kvaliteten opp i skyene også er det bare søppel. Da jeg ar yngre - som en 15-16 årig hasj røyker var det en del av hverdagen å bli lurt. Enten i form av å få for lite, eller at folk bare stakk med penga..

Uansett. Dette hadde jo absolutt ingenting med tysting å gjøre.. ville bare poengtere at du er meget dårlig opplyst om hvordan ting fungerer..

Tysting - er det aller aller teiteste jeg veit (tagging - Bare egil band)
Det er noe av det dummeste en person i Norge kan gjøre.
Har du blitt tatt av politiet der de har BEVISER på ett lovbrudd er det ikke engang vits å forklare deg engang..
Man har rett til å IKKE forklare seg, og den er det smart å bruke.
Er du først tatt med noe så er det INGENTING du kan si eller gjøre for å slippe straffen.
Bevisene har de uansett, og å begynne å dikte opp en historie vil de nok før eller senere klare å slå sprekker i uansett, og det som som oftest skjer er jo at man klarer å dra med seg flere inn i skyldspørsmålet..
Man vil aldri bli belønnet ved å oppgi navn, fordi om politiet gjerne vil fortelle deg at det er den letteste løsningen. Eneste belønningen er kanskje at du slipper fri fra glattcelle.
Uansett, så er tysting noe av det VÆRSTE man kan gjøre mot en person, og man kan regne med, hvis du er heldig å få deg MANGE uvenner, er du uheldig kan du miste kroppsdeler om ikke livet.. Dette kommer jo ann på hvilket miljø man vanker i, Men tysting blir nok i de fleste miljø - spessielt de miljøene som er på kant med lover- noe av det værste man kan gjøre.. "Stjel heller pengene mine enn å tyste på meg" var det en som sa til meg engang.. Og det er faen meg sant..
Jeg tror nok de fleste rundtom er enig med deg Cybergasm, JEG er ihvertfall. Og som du sier: er nok Hrunz en person JEG ville holdt meg langt unna, uansett hva jeg driver på med eller ikke driver på med.
Det er rart hvordan mennesker reagerer (og dyr) når de blir trengt opp i ett hjørne.. Enkelte har bare en trang til å legge skylden over på andre for å befri sin egen rygg..
Helt forjævlig, men slik er det nå engang..