View Single Post
Og da vil jeg si at psykiateren likevel hadde rett, i og med det er medisinske doser han/hun mente med "litt" og det at det er mange med AD/HD som får amfetamin hver dag i form av medisin uten at dem blir noe psykisk skadet av den grunn..

Denne delen (altså over denne linjen) var ment å komme FØR posten til modsuck..

Sitat av modsuck
Min erfaring etter over 15 år i rusmiljø er alle som turer mye snakker varmt og rosenrødt om knips helt til di er i sitt 7-10 rus år og har godt på et par smeller, da har som regel folk kutta på grun av di sliter somregel no jevlig, angsten og stresset kommer snikende for mange, noen sier det boom hos, men alle opplverer det.

Finner ikke mange 30åringer i dag som ruser seg på knips kver måned lenger vist di gjør er det av den harde kjernen som det er no hope for og di forventer sjøl at di dauer anytime rett og slett slutta og bry seg eller er det noen nye som kom inn i miljøet som 28-29 åringer og ikke har lært ennå...

finnes nok mange som spiser det en gang i året eller noe men dette kan ses på som fornuftig bruk, og si 2 ganger i månden er safe er uansvarlig og veldig lite gjenmtenkt tyder på at noen kommer til og få seg en smell i åra somkommer..
Vis hele sitatet...
modsuck: nå var det snakk om 1-2 knips i måneden da, ikke 2 GANGER i måneden, det kan jo fort bli nærmere 30stk i måneden det! Ikke at jeg tror det heller ville bydd på dealtfor store problemene da men det kommer seff ann på hvor lenge det foregår..
Men jeg vil uansett si at 2 stk i måneden ikke vil gi deg noen som helst bivirkning, selv om det kanskje er teoretisk mulig å få reaksjoner av det, mensnansene er nok større ved f.eks alkohol..
Og nei, jeg er ingen nybegynner modsuck, jeg er godt inn i den 7-10 års perioden du snakker om.
Selv om det har skjedd sånn med deg og kanskje noen du kjenner sier vel mer om miljøet ditt og hvilken andre stoffer du/dere har tatt enn det sier om folk flest.
Sist endret av Juno; 18. april 2006 kl. 16:53.