View Single Post
har selv heller ingen (forhåpentligvis) skadevirkninger av knips, og har spist en massssssse... og de jeg har hatt er jo d man må forvente, bakrusen, sliten, kanskje litt nedstemt ei uke etter en knipstur osv... ingenting spesielt verre en for eksempel ei hard natt på flaska. så d er ikke knipsen i seg selv jeg advarer mot, det er miljøet.... for man må jo kjøpe knipsen en plass. og det er ikke bestemor som selger exstacy

men såklart, jeg er veldig farget av mine erfaringer og er veldig forsiktig med å si noe positivt om drugs til folk som vil prøve det....

har selv veldig gode venner akkuratt slik som du beskriver juno, men jeg har vært heldig.

jeg aner ikke hvordan shroombabe er og hvilken kategori hun faller under...

vil sitere arne næss sr. min store helt, han sa i ett intervju "jeg like ikke å snakke om stoff da kanskje 1 av 300 vil få problemer med det, og da lar jeg heller den ene personen telle mest" fritt gjengitt sitat, husker ikke ordrett.... han snakket forøvrig om sine lsd erfaringer som professor i usa... morsomme saker

ang bildet... ikke noe wood der, men, mmmm namnam skikkelig bondekost jeg savner som FAEN her nere i ris og nuddelsuppe landet; http://en.wikipedia.org/wiki/Smalahove

ang. han som mistet nyrene, legene hans bekymret seg ikke mye om hans store amfetaminforbruk pga nyrene, de spurte faktisk om han hadde spist exstacy eller sopp, som var virkelig dritt for nyrene.... faktisk mente de at alle naturlige rusmiddler hadde størst skadevirkninger på nyrene.... amfetaminen ga ham bare ett hjerneslag senere, som han brukte 3mnd på å lære å snakke som en 8 åring igjen....

enda en kommentar, alt dette er snakk om helgeforbruk, litt ekstra attått alkoholen og i perioder lengre "fyllekuler" og alle er i fullt arbeid og skole... så jeg snakker ikke om virkelig hardcore narkomane som skyter speed og heroin... bare vanlig ungdom som eksperimenterer og eksperimenterte litt for mye.....

når jeg tenker tilbake så føler jeg at kanskje jeg egentlig ikke hadde peiling på hva som var et farlig forbruk osv... hvor mye og hvor ofte som egentlig var farlig, oppsøkte jo aldri profesjonelle (leger, psykiatere) men las og las og las på erowid og lycaeum osv... kan ikke si at det var særlig smart å basere meg på..... d er informativt, men det er info tilrettelagt av folk som liker stoff... ikke for å konspirere, men det er mange måter å presentere fakta på og det er mange STORE krefter der ute som vil presentere fakta på en måte som de vet ungdom som leter etter "objektiv" informasjon vil like å lese...

personlig ville jeg heller nå basert meg på en masse veldig subjektive meninger av folk som har gått gjennom kværna.... vet ikke snitt alderen her inne, jeg er 24 og starta som 15 åring.... har gått gjennom fasene av fascinasjon... menmen

det er langt værre ting med verden en stoff... men d kan fort bli personlige tragedier ut av d...

og jeg er verdens største dobbeltmoralist! sitter og gomler Xanaxer akkurat nu 1kr stk på apoteket her hehehee, mmmmm døøøsssss
Sist endret av charras; 18. april 2006 kl. 13:01.