View Single Post
hei igjen!

ang mitt forrige innlegg... noe som jeg kanskje ikke poengterte godt nok, og som ogsaa da blir offtopic er MILJØET rundt xtc... det er mer den sakte tilnærmingen ett veldig kynisk og knallhardt miljø som ofte i begynnelsen kan virke så fantastisk tollererende og "party peace n love"... det var mer dette miljøet jeg ville advare mot fordi jeg tror hvis en bruker xtc så ofte som et par ganger i mnd så blir man fort "venner" med en masse folk en kanskje ikke burde la seg påvirkes av.

xtc i seg selv lar seg enkelt kontrollere HVIS DU kan kontrollere d...

selv spiste jeg knips første gangen på full moon party i thailand på ferie, nettopp fordi jeg ikke ville spise det i noen sammenheng hjemme.... jeg hadde faktisk veldig mange positive virkninger av det i ettertid, det gjorde meg mer aktiv i fest sammenehenger og åpnet for meg en helt annen måte å tenke på meg selv i sosiale sammenhenger... d tok et halvt år før jeg testet det igjen i hjembyen min som er stavanger, hvor du ogsaa kommer fra shroombabe... jeg hadde ingen problemer med å holde meg til et begrenset forbruk, spiste som du sier kanskje en gang i mnd, eller mindre, ofte bare hjemme med folk, mer som å trippe en å feste... men da jeg ble 18 begynnte jeg å spise det på byen og hadde mange positive virkninger av det der også, d fikk meg til å bryte barrieren med å danse offentlig og jeg hadde det dritkjekt... d eskalerte litt deretter og jeg spiste kanskje mer en jeg burde, snorta endel speed på denna tiden også... men etter en stund fikk jeg en tanke når jeg gikk ut uten knips eller speed, jeg satt ofte på sidelinjen og tenkte "faen skulle hatt noe speed eller knips nå så kunne jeg tatt helt av" og d var faresignalet for meg, da sluttet jeg plent med alle dop, inkludert aklohol i et halvt år og tvang meg selv til å tørre å gjøre alt jeg før kun hadde turd i rus... det gav meg en veldig god selvtillitt og gjorde meg mye sikrere på meg selv i russammenhenger... etter det har jeg rusa meg mye, men ikke for å gå ut... kun sporadiske situasjoner....

men for min del så grodde hele dopmiljøet altfor godt på meg og jeg selv ble temmelig keen på hele greia... prøver å holde meg unna nå, er i thailand i ett år.... men kjenner at jeg savner det å være med de samme folkene fortsatt...

jeg har alltid jobbet og gått på skole og vært et helt vanlig menneske under denne tiden, men levde et mer og mer sinnsykt dobbeltliv utenom dette.... ble kanskje nesten schizo til slutt...

advarer mot miljøet!