View Single Post
Ok, ja da var du nok en smule feilinformert fordi de som kalles kryssere har 2 delestrekker på ene siden slik at du letter kan dele dem i 4. Men da var det hvertfall ekte xtc du fikk i deg!
Husker når jeg begynte med E så hørte jeg at piller med delestrekk var "dobble" fordi du kunne dele dem i 2, altså at en pille var like sterk som 2, dette er selvfølgelig bare oppspinn..! men man hører mye rart..
Heldigvis setter økonomien begrensninger (hvis du ikke begynner å deale vel å merke), men hvis du plutselig har litt ekstra kroner og kjøper flere så husk å ikke ta med deg mer enn 1-2stk med ut (eller få andre til å passe på dem for deg hvis du er hjemme) for du kommer garantert til å spise opp alle når du først er i draget, snakker om personlig erfaring her..

Forresten, jeg så du også lurte på om E er farligere enn sopp og der er jeg faktisk ikke sikker på hva jeg skal svare, det er liksom så mange måter å definere "farlig".
mene, vanligvis ville jeg svart at sopp er minst "farlig" men så har du jo den kraftige psykiske påkjenningen som sopp gir og da som det er veldig uforutsigbart hvordan folk takler, men siden du har god erfaring med sopp så takler du det (sannsynligvis) bra.. Husk også på at faren for HPPD er større ved bruk av sopp, selv om den er relativt liten likevel..
Når det gjelder fysiske skader så er jo disse ikke-eksisterende på sopp og på E så er dem mulige, men sjansen for å f.eks dø av knips er mye mindre enn å dø når du drar en tur på fylla, så det sier vel sitt..!
Nå vil jeg legge til at alle disse "farene" er fryktelig små da og egentlig ikke noe vits i bekymre seg om i det hele tatt, selv om det er greit å være bevisst på det.
Sist endret av Juno; 16. april 2006 kl. 21:09.