View Single Post
Som andre sier..du må være bevisst på din egen tankegang..prøve å ta egoistiske valg og så se hvordan det blir. så blir det lettere etterhvert..
Men er jo også vanskelig å vite _hvordan_ du skal gjøre alt..om du ikke er en sånn person i det hele tatt, kan det være vanskelig å starte. Ikke så lett å skal endre på seg selv..og dette er jo litt spesielt.

Med meg så skjedde det som sagt noe som fikk meg til å bli sånn jeg er nå..Jeg kan skru av og på ting som du ønsker. Men dette fordi jeg lærte av en som er sånn..er du ofte sammen med noen som oppfører seg på en måte eller gjør noe spesielt, vil det innvirke på deg, og du vil begynne å tenke litt likt om personen..
Men jeg måtte jobbe litt med å få det til også..fordi jeg _ville_ være sånn. Ville ikke få dårlig samvittighet alltid..ville være mer kald for å takle enkelte ting bedre.

Med deg så vil jeg si at du burde begynne med å lære deg å lyve.. _virkelig_ lyve.
Alle folk kan lyve, men jeg mener at du skal lyve, for å så tro på det selv.
Lur deg selv litt samtidig..du skaper din egen virkelighet på den måten.. Det du sier vil være det som er sant..selv for deg.
Når du har lært deg det, så kan du styre både deg selv og andre litt mer.
Og det vil også være lettere for deg å komme innpå de punktene du nevner..som feks å være kald når du måtte ønske det. Det vil du se etterhvert..

Men når du først får til å lyve på den måten, så vær forsiktig med hva du sier..kan lett ta litt overhånd, og du kan si ting som du selv vil tro på, og selv få problemer av.
La oss si du lyver om noe som har skjedd deg, selv om det sikkert ikke blir aktuelt..men bare et eksempel.
Dette kan da ta litt overhånd, og du vil etterhvert føle og forstå de som faktisk har opplevd det du lyver om. Og du kan få de problemene og virkiningene som andre faktisk får.
Selv om alt bare er en løgn.

Så..start med å lyve..og lær deg det! Så tar du det andre etterhvert!