View Single Post
Ble litt vanskeligere å forklare meg for Mamma og Pappa enn jeg hadde forventet. Problemet er at de ikke vil høre på hva jeg har å si. Får ikke forklart meg på noen måte. Pappa har en bekjent som er politi, og det er mulig at jeg må ta en prat med han. Antar at det bare kommer til å være en sånn prat, og men om det blir komplikasjoner kommer jeg ikke til å ta noe straff fra statens side(har de lov til å kreve blodtest). Det er mamma og pappa som er problemet. Denne politimannen har visstnok vært borti mange fortapte sjeler som "meg" før. Folk som har havnet på psykiatrisk sykehus osv. De tror jeg bare røyker 1-3x i måneden, og synes det er ALT for mye. Det jeg lurer på er om noen vet sjansen for å havne på psykiatrisk sykehus etter moderat hasjbruk. Anntar at disse fortapte sjelene har vært borti langt mer enn kun hasj Kunne lett opp denne infoen selv, men har en prøve imorra jeg må øve til. Er det noen andre lidelser enn hasjpsykose man kan pådra seg. Alt dette jeg spør om vet jeg vet jeg mye om fra før av, men nå må jeg være 100% bombesikker.

På forhånd takk....