View Single Post
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Sitat av L0rdMeL
Men en liten kommentar i den rettningen angående argumenter til begge sider; pro-siden snakker om hvor mye skade alkohol gjør osv, men det virker som dere glemmer alle de som bare drikker et par glass vin
Vis hele sitatet...
Men det er akkurat her jeg mener du går på samme smellen; de som bare røyker "litt". Jeg ser for meg at du, etter lang og intensiv røyking (daglig missbruk!), innså problemene dette skapte for deg, og sluttet. Med total avsmak fra stoffet. Vel, jeg har hatt noelunde samme erfaring som deg, jeg røykte ikke daglig, men hver helg, men helgen strakte seg ofte fort fra torsdag til søndag / mandag, og da merket jeg at de negative effektene i stor grad overgikk de positive.

Jeg opplevde ikke lengre en fin rus, det var ikke noe mildt med det, jeg ble bare slapp, trøtt og tenkte paranoide tanker. Vel, min løsning på dette var å TRAPPE ned. Jeg tok en pause på et par måneder, før jeg igjen røykte et par ganger, og for min del så var de problemene som tidligere hadde plaget meg mye nå totalt vekke. Så ble det ny pause, til neste gang det var logisk å røyke (ikke hjemme alene på en onsdag mao.) og sansynligvis kommer jeg til å fortsette i samme mønsteret i all overskuelige fremtid.

Et par glass vin kan være skadelig nok, hvis du drikker de hver dag.