View Single Post
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Sitat av L0rdMeL
Akkurat der har The_Wizz et veldig godt poeng, kanskje er det ikke selve rusen en er ute etter, bare hasjen i seg selv, tanken på den.
Husker selv i perioden før jeg slutta, så elska jeg å røyke, men likte ikke å være fjern etterpå, eller noen ganger likte jeg det, men ofte ikke. Fikk alltid den "meningsløst"-følelsen.
Vis hele sitatet...
Her kjenner jeg meg selv godt igjen, røykingen, hele ritualet rundt er flott, men å sitte overskev etterpå er ikke alltid så gøy. Men, det har etter min erfaring ofte noe med sett og setting å gjøre også, å sitte alene å røyke blir liksom fort utrolig kjedelig, spessielt hvis en røyker så mye at en ikke klarer å følge med på filmer og lignende . I godt lag syns jeg derimot det passer strålende

Tias: en kan selvfølgelig ikke klandre stoffet for at en bruker misbruker det, men hadde ikke stoffet vært der kunne ikke brukeren ha misbrukt det, så det er bikondisjonalt vil jeg påstå.
Vis hele sitatet...
Joda, det har du helt rett i, men det gjør det ikke noe mer til et argument for å ikke legalisere stoffet; det er jo her uansett/allerede. Føler det blir litt sånn, "er det kniven, eller personen som holder den som dreper?"-opplegg.