View Single Post
(ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻
Alphanio's Avatar
Sitat av nemesis86
samma her man blir aldri densamme personen som man var før man begynnte å ruse seg,ivertfall hvis man ruser seg på sopp og syre da blir man anderledes og syns at verden ikke er no lenger,for verden er så døds kul når man er på tripp
Vis hele sitatet...
Eller man skjerper seg som fhaen fordi man har vert så fucka i hue på tripp att man sverger å aldri ta noen rusmiddel mere. En kompiss etter sopp tur begynte å jogge å spise sundt dagen etter han hadde tatt sopp, å tenkte og røyke. Han var helt frelst. Fordi han følte han skulle begynne livet på nytt. Dette varte bare i en dag da men uansett.

Min egen psykologi er nå så innbarka og det skal mye til før noen kan "ødelegge" meg. Det er jeg glad for. Men har hatt det jevlig også til tider. En gang var jeg 100% sikker på att jeg var gal, ble bare sittende å riste og gråte. Det var liksom "My worst fear". Nå har jeg ikke rørt noe annet en alkohol på en stund så det hjelper å være nykter på psyken.

Uansett piller har jeg ikke noe serlig tro på, tror det bare kan hjelpe å utsette problem. Uten om de som er antipsykotiske, de kan hjelpe når du bruker de over en periode. Du kan føle deg mer og mer "normal" og til slutt bli normal :P

*edit*

Når du røyker hasj daglig over lengre tid så tror jeg ikke du føler deg ødlagt før du skal slutte. Var en person som sa til meg en gang:"Har hørt att det ikke er før en uke etter du har slutta den verste perioden kommer og du vil ikke merke att hasjen har ødelagt deg så lenge du røyker den fast". Jeg tror det ligger noe i det. Men har aldri røyka sammenhengede så jeg vet ikke av erfaring.
Sist endret av Alphanio; 5. januar 2006 kl. 14:25.