View Single Post
Sitat av mongeland
Nichotin: Hva med støy og slikt? Er det mye konstant bråk, eller blir det rimelig stille utover natta?
Vis hele sitatet...
Jeg er såpass trøtt når jeg først går og legger meg at støy ikke er noe problem. Du kan jo bare ta med øreplugger, hammer, eller valium hvis du ikke er av typen som lett sovner.

Når det gjelder hva man bør ha med på TG:

* PC/Skjerm, såklart. Drit i at LCD-en din kanskje henger litt etter, armene dine kommer til å elske deg for beslutningen om å la CRT-skjermen din ligge hjemme. Laptop er konge (med mindre du gamer evig og ikke har gamerlaptop).

* Toastjern e.l. - kan kobles til ved mikrobølgeovnene, og det er litt digg med varm mat fra tid til annen (ikke noe must, men det er en luksus som ikke tar så mye plass).

* Liggeunderlag, sovepose og pute.

* Deo som lukter såpe, dusjsåpe, og to stk. håndkle (du _skal_ dusje, og jeg nekter å sitte ved siden av noen med mannedeo som lukter alkis langs hele rekka)

* Baggy klær, sørg for å ha med noe som er varmt og.

* Heavy drugs (sånn i tilfelle. neida, seriøst; det er kjekt om du blir småsyk eller ikke får sove).

* Hylle. Det er aldri nok plass, og en hylle er konge å ha. Bygg gjerne sammen med de du skal sitte sammen med.

* Headsett

* Strømpad

* Nettverkskabel og trådløst kort (kjekt i tilfelle det er noe galt med switchene i år, igjen).

* Kjølebag som ikke går på strøm
- Load denne opp med juice, melk (første dagen), krydderost, tubeost, salami og skivet ost (stort sett ting som tåler å ligge).

* Installasjons-CD til OS

* Tørkepapir

* TG-billett

* Masse cash til kebab og peppes (ha helst såpass på konto at du kan bytte ut deler som evt. måtte feile under LANet)

* Ordentlig teip (gaffa er oppskrytt)

* Jernrør. Du veit aldri når du kan få bruk for et jernrør, ikkesant?