Tråd: Kaffemarathon
View Single Post
For ikke veldig lenge siden drakk jeg sykt mye kaffe. Startet i rundt 8 -tida, og drakk kopp etter kanne i rask rekkefølge. Etter ca en halvtime begynte jeg å føle den vanlige koffeinkicket man får av kaffe. Men etterhvert blei det sterkere og sterkere.

Tiden gikk forbi, jeg så på film (og drakk kaffe) men etterhvert begynte det å gå mot det mer ubehagelige. Jeg kaldsvettet, ristet krampeaktig og hjertet mitt dunket noe helt sykt.

Jeg stoppet å drikke mer, men effekten ble bare kraftigere og kraftigere. Jeg klarte ikke sitte stille, var kvalm, hadde vondt i magen og jeg følte meg helt nervevrak der jeg lå i soffaen og ristet mens jeg ventet på virkningen skulle gå over.

Rundt klokka to på natta kastet jeg opp og på det tidspunktet trodde jeg faktisk jeg skulle dø. Hjertet mitt banket så kraftig at jeg nesten trodde det skulle kaste seg tvers igjennom ribbeina mine og fortsette å sprelle rundt utpå gulvet. Jeg begynte nå å bli rimelig sliten i kroppen, jeg prøvde å legge meg til å sove, men det var umulig. Det var egentlig ganske skremmende, jeg var drittrøtt men klarte ikke å få sove for alt i verden.

Anbefaller ingen å innta så mye koffein på såpass kort tid.

Men fyfaen så digg det er i mindre doser
Sist endret av effie; 14. november 2005 kl. 19:07.