View Single Post
FYI! Jeg er IKKE bruker av disse plantene eller stoffene, jeg er botaniker.
Og dersom du tror at Datura s. gir deg noe av den samme rusen som THC/canabis så lykke til!
Du kan jo ta deg en tur på Reitgjerde, der sitter det et par stakkarer som spiste Datura s. for 7 år siden, de har fortsatt ikke "landet".....
Men ok, påstå hva dere vil. Jeg forholder meg til det vitenskaplige innen botanikkens verden, så kan dere forholde dere til det dere utforsker i rusens verden via disse plantene.

G.

Sitat av adrian nor
M'm... Enig med Schizoma! Det ER en nervegift og selv om den kjemiske strukturen likner på THC betyr det ikke at effekten er lik! Les selv på Erowid.org Tror heller du bør uvinne shiten fra papaverfrøene dine! Etter at du har tørket det kan det røykes eller drikkes... Utvinn med varmt, men ikke kokende vann. Ca.400-800g. frø vil holde tror jeg. Og for all del ikke ta alt om gangen. Les mer om det på erowid du!
Vis hele sitatet...
Like greit å spire Papaver s. frøene vel? Så kan du tørke plantesaften og trippe skikkelig.
Men husk, det er umulig å se forskjell på somniferum frø og frøene til de andre Papaver blomstene. Men du ser godt forskjell når de blomstrer.
Snitt blomstene når de mister bladene, så kan du samle plantesaften dagen etter.

PM meg dersom noen er interessert i å få noen Papaver s. frø for spiring, i posten.

G.