Tråd: Rasist?
View Single Post
DETTE MÅ LESES!


Fr guds skyld, Jeg kjenner personen som skrev dette innlegget, og kjenner godt personen som har tatt pengene.
Jeg vet at han, hvis jeg eller personen det gjelder, hadde spurt ham om han stjal pengene hadde ringt et par telefoner og fått oss i svinetrøbbel! Jeg vet at han hadde samlet en gjeng, og antagelig grisebanket oss. Jeg vet at selv om det hadde vært 2 nordmenn mot 8 innvandrere hadde det ikke gjort noe, for innvandrer skyr lite i gjenger.

JEG BEKLAGER MINE DÅRLIGE UTSPILL TIDLIGERE!
MEN JEG TREKKER DEM IKKE TILBAKE!!

Når en Pakistaner kan gjøre hva han vil fordi han har gjort det klinkende klart at du får hele familien og gjengen på nakken hvis du bråker, DA ER DET NOK!

HVIS du ikke kan ferdes trygt i DIN EGEN GATE, i din egen hjemby, i ditt eget LAND på grunn av innvandrer, JA DA ER DET NOK!!

Når du ikke engang kan oppbevare penger på rommet ditt, eller åpne døren for innvandrer fordi de hopper inn på rommet når du ikke ser for å stjele, DA ER DET NOK!!!

Det finnes mange flotte innvandrere! Mange som har gitt Norge et ansikt utad! For eksempel John Carew! Han er farget!
Når folk sier til meg (og dette får jeg høre mye), "DU skal ikke skjære alle over EN kam!", ja da sier jeg det samme tilbake!

Fordi det finnes en gjeng flotte innvandrer i Norge, betyr det ikke at vi skal akseptere Jugosloavere som selger stoff i oslo, akseptere at mens det innvandrere står for 2% av innbyggerne i Oslo, står de for over 80% av voldtektene!
Vi skal ikke måtte akseptere at gjenger regjerer skolene!
Vi skal ikke måtte akseptere at innvandrere fra krigsherjede områder, (de fleste med psykiske problemer) skal komme til VÅRT LAND, og forsøple det med deres dårlige holdninger!

Vi skal ikke akseptere at innvandrere ser på Norske jenter som billige horer! Vi skal ikke måtte akseptere at mens flere tusen eldrepensjonister, som har opplevd andre Verdenskrig, og har hjulpet til med å bygge opp dette flotte landet, får minstepensjon, mens innvandrere SOM IKKE HAR GJORT NOEN TING FOR Å FORTJENE Å VÆRE HER får både sosialpenger, stønad og gud vet hva, bare for å stå på Rimi og spille på automater.

Det er på tide at noen sier sin klare mening!

Og hvis jeg må bli den første, ja da er jeg den første!