Tråd: Rasist?
View Single Post
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Opprinnelig postet av Beistet!!
Jeg har just blitt frastjålet peng av en pakkis, var bare 50 kroner, men alikevel.
Han ringte på døra for å se om jeg var hjemme, mi søster åpna og så gikk hun halvveis opp i trappa og ropte etter meg, 30 sekund etterpå kommer hun ned. Plutselig står han inne i ganga og venter... Hun sier jeg ikke er hjemme, han stikker ut og snakker med sine andre 4 pakkis venner.. så stikker de ned til en annen pakkis som jeg gikk sammen med før. (som jeg angrer på jeg i det hele tatt begynte å gå sammen med, fordi etterpå har han og "gjengen" spredd rykter om meg) Nesten hevn fordi jeg trakk meg ut av "gjengen"..

Anyway, jeg har alltid hatet pakkisser, uddiser osv.. men nå, utrolig nok hater jeg de enda mer.
IKKE ALLE er "wallah", men mange er det..

En kamerat av meg har faktisk erfart at en som kommer fra Bosnia har sagt " Norge er dårligere enn Bosnia, fordi i midt-østen er det mye mer kultur!! I midtøsten er det masse buddha-statuer som folkene har laget, men i Norge er det ingenting. Dere lever bare på oljepengene deres! Når oljen er oppbrukt blir norge et fattig land, egentlig! " Trenger jeg si noe mer`?

Denne posten ble lagd i sinne, så ble kanskje ikke så seriøs.
Men er det noen flere som har opplevd det samme, eller mener det samme?
Vis hele sitatet...
Fy faen for noen jævla rasshøl. Sånne jævler har faen meg ingenting her å gjøre.
Jeg vil ikke at mennesker skal hate alle pakistanere fordi at det finst noen idioter. Alle er jo ikke like. Men fy faen. De der jævlene har faen meg ingenting her å gjøre. De og de jævla "gjengene" deres kan dra til helvete!
Også han fra Bosnia som snakker om kultur og piss. Hvorfor i helvete kom han hit da? Værre en nazister jo.
Kommer hit også skal de hate oss? Idioter.


Opprinnelig postet av vetlus
Ikke for å være nazisten på forumet, men..

Alle innvandrere som sier NOE stygt om fedrelandet Norge eller hvordan Nordmenn er burde bli sendt tilbake TIL DERS UTBOMBEDE PRIMITIVE STEINALDER LAND!!! MED EEEEEN GANG!!

Først føkker de hjemlandet, så kommer de her og føkker Norge og KLAGER PÅ OSS!!!???

SEND DE HJEM!!!!!!

NFN!!!!!!!!!
Vis hele sitatet...
Åja? Ikke for å være nazisten på forumet? Jammen DA er du unnskyldt. Alle nordmenn sier jo også noe piss om landet av og til. Det jeg mener er problemet med de rasshølene som Beistetet snakker om er at de ikke gjør en dritt for å gjøre landet bedre.

Men du er jo helt dum. NFN? Norge for nordmenn? Du har jo misforstått heile greia. Skjerp deg.
Du er jo ikke verdt en dritt. Bare kommer her med masse piss uten å grunngi det også bruker du 5000 !!!! og ?????-tegn? Herregud.