View Single Post
nFF Marshall
morten's Avatar
Sitat av Rhox
Er det bare jeg som synes det er synd at mat man må gå så langt som å danse naken foran 150 andre mennesker for å få en tittel og litt ansvar?
Vis hele sitatet...
Det er ingen som tvinger vedkommende til å danse naken for å få tittel. Det er vel heller oppfordring til å finne på det morsomste stuntet som skaffer flest stemmer. Derfor er det kreativiteten det skal stå på. Det som gjør det hele så galt, er det at jenter flest sliter litt med å være kreative, og kompenserer så for dette ved å kle av seg.

Det er jo bare å se på han som vant det, som stillte opp i trang gymdrakt. Det var sikkert veldig morsomt, men jeg tror ikke han fikk stemmer bare for dette. Noe sier meg at russen ville ha en ansvarsfull, morsom kar, og ikke ei som er kristen (les: ifølge en post her på forumet), og kanskje blir sett på som veldig prektig.

Når dette er sagt, så syndes jeg det er sykt at dere kan sitte her og kommentere at russen er syk. Iallefall de av dere som fortsatt ikke har vært russ. For dette her er ikke så veldig sjokkerende. Det som hadde vært litt gøy, hadde vært å sendt en reporter fra VG eller liknende aviser (som er så gode til å slå opp slike saker) på et rebusløp for russen. Jeg er sikker på at en del av dere som har vært russ, har gjort jævlig mye dumt på rebusløpet. Jeg vet iallefall at jeg gjorde mange ting jeg gjerne skulle latt være å gjøre.