View Single Post
Atomet: Jeg vil gjerne vite hvor mange av våre 10-11 drap i året med skytevåpen du vet gjøres i affekt.

Og forresten er den 1,2,3,4 greia di noe av det mest kortsynte jeg har sett i denne tråden, skal vi følge den logikken er altså alle våpen brukt til kriminelle handlinger i dette landet kjøpt lovlig og stjålet fra sivile som har fått kjøpetillatelse på dem. Okey.
Da er altså våpnene f.x brukt i NOKAS-ranet og ranet på tellesentralen i Oslo også lovlige å kjøpe, slik som AK-47, AG3 og MP5. Flotte greier, dette har ikke jeg fått med meg!
Hvilke priser ligger en Ak47 på i din nærmeste friluftsbutikk? Min har ikke fått inn sine enda skjønner du.
Lurer på hvor mange driveby's det blir gjort i Norge hvert år med jaktrifler som Remington 700 eller geværer i .50 BMG jeg. Kan det være.... 0?

Kan det heller hende at våpnene som AK47, AG3, MP5 og Glock som florerer det ulovlige markedet er stjålet fra.. hmm.. må tenke litt her.. Hvem er det i nærheten av oss som har slike våpen.. Kanskje det er en liiiiiiten mulighet for at det er russerne og Forsvaret?
Og med tanke på at helautomatiske AK47'er, på tross av hva du må tro, ikke blir delt ut til "gud og hvermann" der borte, ryker tankegangen din der også.

Herregud for noen elendige argumenter du har atomet. Følger du egentlig med på den virkelige verden?