View Single Post
Sitat av vetlus
Hersketeknikker som å henvise meg til psykologen som kanskje behandler deg for din hoplofobi nytter ikke, og viser kun at du ikke har noe å argumentere med men må gå løs på meg som person. Trist.
Vis hele sitatet...
...Problemet med dere whinere som nok synes at "Bush er en lamer!", "våpen er onde2k!" og mener problemet ligger i våpenlovene og i våpnene er at dere som alltid ikke TENKER, men FØLER...

...Kanskje noen av dere antivåpen-femier liker å ta den i rassen fra tid til annen, men jeg foretrekker det ei...


Hva med at du unngår å være en hykler, så holder alle seg på matten i samme slengen? Du høster slik du sår.

Er man virkelig på det nivået her at man trenger statistikk for å forstå at det hjelper å forsvare seg når man blir angrepet? Vil du ha statistisk bevis for at det er lurt å spise når man er sulten også da, eller drikke når man er tørst?

Sitat av vetlus
Er man virkelig på det nivået her at man trenger statistikk for å forstå at det hjelper å forsvare seg når man blir angrepet? Vil du ha statistisk bevis for at det er lurt å spise når man er sulten også da, eller drikke når man er tørst?
Vis hele sitatet...
Med den argumentasjonen er det også på det nivået at man gjerne må bevise med statistikk at flere folk blir drept av håndvåpen når man fjerner håndvåpen fra systemet eller hur? Verken din eller min påstand er fakta her - det er meningsfarget "logikk".

Denne diskusjonen skle ut for lenge siden, jeg gidder ikke å delta med lange innlegg lenger: Ett idiotisk innlegg til hvor folk maser om kjønnsorgan (LOL DET ER ET TABU MED PIKK!!!!!11) gjennom lukkemusklen, så erklærer jeg dere alle tolv år og stenger denne tråden.