View Single Post
Opprinnelig postet av gEM


Men det er jo ikke det som er poenget Carlo.
Har ikke noe imot homofile jeg, men hvordan tror du det ville vært for et barn å vokse opp med to fedre? Både farsrollen og morsrollen er viktig for hvorda et barn utvikler seg - og nå har det seg slik at fordommene allerede finnes i verden - noe som betyr at det ikke ville vært lett.
Vis hele sitatet...
Hvordan vet du det? At et barn så sårt trenger en mor og en fars rolle? Det er jo i grunn bare noe vi antar, ettersom vi ikke har forsøkt noe annet. Og som cavey er inne på, flere unger oppdras med en mor/far uten den andre rollen som supposedly er så forbanna viktig, og mange av de vokser opp like "normalt" som resten av oss. Som jeg har nevnt x-antall ganger i denne tråden allerede, en venn av en venn av meg vokste opp med to mødre og et ellers godt sosialt nettverk, jeg tror faktisk ikke du kan "merke" at gutten har vokst opp med to mødre.

Og hva er det dere messer med ordet "naturlig" ? Alt naturen tillater er naturlig! Homofili er ikke noe tsjekkiske forskere fant på, utviklet og fremstilte på 30-tallet!