View Single Post
Opprinnelig postet av Tobb
det samme har grupperinger av utlendinger.
Vis hele sitatet...
Du tar den ja. Forskjellen er at det bare er en liten andel av innvandrerne som er kriminelle, mens 90% av nynazistene er kriminelle. Innvandrergjengene går ikke konsekvent etter uskyldige, de går etter andre innvandrergjenger, eventuelt gjør ett brekk. Nynazister kan når som helst rette en gunner mot deg. Jeg har selv opplevd nynazister på nært hold. Flere jeg kjenner har blitt jaget av nynazister, det eneste som reddet dem var deres tilknytning til anti-rasistiske organisasjoner. Organiserte nynazister er livsfarlig, de forsurer hele samfunn, de går tungt bevæpnet, banker opp "kommunister", anti-rasister, svarte og hip-hopere(!). Det er en ENORM forskjell mellom nynazister og innvandrere, og det klarer du fint å se selv.

leste også at PST prøvde å stoppe en av konfirmasjonseremoniene til vigrid.
Vis hele sitatet...
Flott, håper de stakk av med soft-isen.

her brukes skattepengene på en flott måte! glem terror og faenskap, så lenge folk ikke blir konfirmert i odins navn, er alt tip-top. religionsfrihet her også...
(liten digresjon)
Vis hele sitatet...
Hvilken terror? Brukes alle skattepengene på Vigrid?

commie, det du skriver i din forrige post betyr at vi ikke skal la nynazister bosette seg i kommunen fordi de driver med kriminalitet og er bevæpnede?
Vis hele sitatet...
Fordi organisert nynazisme er livsfarlig og de grunnene jeg skrev ovenfor, ikke bare pga kriminaliteten, som bortsett fra grov vold, ikke er så grov.

det er de ikke de eneste som er, det er flere kriminelle utlendinger enn kriminelle nynazister, så hvorfor ikke drive ut de også?
Vis hele sitatet...
Fordi de aller fleste utlendingene er lovlydige borgere? Ærlig talt.