View Single Post
Så ikke dette her selv, men hørte om det sekundet etter det skjedde sånn sirka. "kjenner" han de skal (skulle) ta. har pratet med han etter episoden. Og han er faktisk pissredd. I motsetning til det han sier til avisa. Ser over skuldrene sine hele tia. Og det har han god grunn til og.

Har vært i problemer med dem før selv. 1 gangen var en gang jeg og noen kammerater tok en søgne buss. Så hoppet de inn og begynte å true oss fordi vi hadde vistnok slått til den ene kammeraten dems ( hadde aldri sett dem før) . Sto å slengte stygge ord og teite setninger. Når noen prøvde å prate sa "lederen" Hvem faen puttet penger på deg? "han heter såkalt Adnan, og er en stor dust. 2 år mindre en meg også :/) Hele greia ble til en stor latterkule der Adnan og gjengen hans ble flaue og stakk ut av bussen.
Ett par uker etterpå gikk meg og et par kammerater på Arcade Gamezone ( spille sted) for å spille litt bilspill. Og tror du ikke de kom igjen, denne gangen var det ikke fordi vi hadde slått noen though. Det var fordi de ville spille gratis. De truet med å drepe oss og hev oss av maskinene og spilte for våres 50kr.
3 gangen var en gang vi skulle på en fest. en kammerat :P hadde vist flørta med feil dame, og en heil hau av utlendinger kom til greipstad for å komme inn. Vi stengte oss inne i hybelen, låste døra, lukka vinduene og trakk for gardinene, satt der i flere timer. Og drakk for å roe nervene :P. Da han hene kammeraten min, som var ganske rasistisk på den tia , ble full nok, måtte han seff åpne vindue og rope " stikk hjem til afrika jevla negere" da begynte de å knuse ruter. Heldigvis kom naboen med traktoren sin med skuffe og skuffa dem bort fra nabolaget :P Da klarte vi å stikke ut bakveien. Kom oss ut uten blåmerker

Var en peridode etter alle disse tingene skjedde der jeg var så redd at jeg holdt på å pisse på meg når jeg så dem. Men ser ikke ut som de husker meg lengere :P og godt er det.

Er ikke rasist.. men når det kommer til disse jevlene sier jeg brenn dem på bålet og hiv aska i dass.