View Single Post
Hallo? Helt siden vi har vært en neve stor har vi puttet i oss alt mulig dritt og lort. i barnehagen var det vell ikke alltid så hygenisk, man puttet gjerne i seg sand, løv, bær o.l man mistet mat på gulvet så puttet mandet like fort i munnen som det falt på gulvet.

Men dette med å vaske seg på hendene er jo viktig, det er ikke så innmari koslig å putte fingrene i munnen etter man har vært på do, det er mye bakterier der. Salater og slike grønnsaker er som oftes skitne. Sand og kanskje litt larver eller noe. Det er jo utrulig viktig å holde alt rent, men det eneste som vi gutta ikke holder rent er vell rommet Man vasker seg gjerne en gang om dagen eller annen hver dag. Hygiene min er ekstrem, jeg er ute fem minutter og kommer inn og lukter røyk, da må jeg dusje meg. Busemenn er vell ikke noe som styrker imunforsvaret, det er C-vitaminer og hvitløk.

Jeg eter ikke akkurat sunt, men jeg er veldig opptatt av å holde meg frisk, jeg spiller fotball og jogger ett par ganger i uka.. Jeg er aldri syk. Aldri hoste, snørrete eller feber syk. Jeg tror dette har noe med at før 90 tallets store reform og utvinning av astma filter og slikt har vært med på å styrke mitt imunforsvar. Men etter dette kom har flere og flere fått astma, det må jo ha en sammenheng...