View Single Post
Sitat av Fortvilet Vis innlegg
Som sakt, har gått tur endelig 3 dager på rad.. ca 40-60 min hver gang. Og jeg kald svetter på ryggen og pannen. Dette kan da vell ikke bare skylde psyken , men alle medesiner i kombinasjon vil jeg tro ?
Vis hele sitatet...
Du skrev noe om at du ble satt på alle disse medisinene pga en livskrise og litt sånt, var det ikke så?

Jeg vet ikke akkurat hva som skjer eller har skjedd i livet ditt, men traumer setter seg i kroppen og kan gi et veldig variabelt utslag. Kaldsvetting, panikkanfall, angst og mer til kan være resultater av det.
Jeg sier på ingen måte at medisinene ikke har noe med saken å gjøre, men jeg vil tro at det er helheten av alt sammen som gir det største utslaget. Også er det ofte sånn at vi mennesker leiter etter "enkle løsninger", nærliggende løsninger og logiske løsninger. Kanskje det er enklest å peke på medisinene ettersom en del av symptomtrykket ditt kom etter at du gikk på og så av medisiner?
Nå har ikke jeg lest alt av alt, men enkelte medisiner bruker en måned på å "sette seg" i systemet. Og jeg har hørt flere si at det kan være en veldig utfordrende tid. Også har jeg hørt flere fortelle at det har blitt veldig mye bedre for de når medisinene har begynt å gi effekt.

Jeg skal ikke påstå at hverken det ene eller det andre er tilfellet for din del, men det kan være greit å ta med deg inn i refleksjonene dine om hvordan og hvorfor ting er som de er for deg for tiden.
Også er det kjempebra at du har fått kommet deg ut på noen turer og slikt i de siste dagene.

Håper det går seg til for deg