View Single Post
Siden jeg jobber i nordsjøen kan jeg ikke lengre kose meg med litt cannabis grunnet stikkontroller(rustester). Da er det eneste jeg kan ha som flykt sterkere stoffer en sjelden gang i friperiodene slik at det er ute av urinen før jeg skal på jobb.


Derfor vurderer jeg å ta meg en flukt med amfetamin en sjelden gang i blant. Og siden benzo sitter i kroppen omtrent like lenge som cannabis, må jeg unne meg med noen seroquel (som jeg tidvis har tilgang på) for å sove på nedturen om jeg får tak i.

Men jeg er livredd for hjertet mitt siden jeg har bikket 40. Er det veldig hardt å ta seroquel på nedturen for å sove etter amfetamin tidliger på dagen?

Idiotiske narkotikapolitikk som stigmatiserer cannabisbrukere. Det er nesten som jeg vurderer heroin som et mer fornuftig valg en amfetamin da jeg er en mer downer type. Til tross for at det er veldig vanedannende er det mildere på kroppen i fornuftige doser.

Rettelse: " noen seroquel" ville jeg alldrig tatt, det høres farlig ut. Det er langt nok med en liten bit av en tablett for å sove.
Sist endret av aldarico; 3 uker siden kl. 21:58. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.