View Single Post
Hei! For noen år siden mistet jeg førerretten pga jevnlig hasj-bruk. Jeg leverte urinprøver hver uke i 6 mnd for å få lappen tilbake, etterfulgt av 3 år med stikkprøver.

For en måned siden fikk jeg min nest siste helseattest i hånda, har nå førerretten tilbake de neste 5 årene, og er i teorien ferdig med urinprøver for godt. Men da jeg var inne hos legen sa han at jeg har én urinprøve igjen, selv om jeg fikk helseattesten i hånda den dagen.

Nå er det gått 1 måned siden jeg var inne hos legen, og 2 uker siden førerkortet mitt kom i posten. Men jeg har fortsatt ikke blitt kalt inn på den siste urinprøven.

I og med at han allerede har gitt meg attesten, og jeg har gyldig førerkort for 5 år, har han da lov til å kalle meg inn på en til prøve? Og i såfall, må dette gjøres nå snart eller kan han finne på å kalle meg inn om 2-3 år liksom? Har vurdert å ringe og spørre, men er redd det vil reise noen røde flagg.

Har vært clean i over 3,5 år nå, så begynner å bli smått sugen på en liten joint

Hvis noen har vært i samme situasjon / har noen kloke svar å komme med, så settes det stor pris på!