View Single Post
Sitat av stinkdyr Vis innlegg
Men det er det jeg er nysgjerrig på. Hva er så SYKT mye verre med illegal xanor enn lovlig xanor, når det aldri har, til nå, blitt påvist noe farlig i ksalol?
Jeg skjønner jo at jeg burde ordne opp i dette her med lege, men jeg ser ikke hvorfor det skal være en faktor. Hva er de negative konsekvensene ved å innta 2mg illegal alprazolam vs 2mg legal alprazolam?



Det er alt for store doser jeg var på ja, det er derfor jeg ikke kan forestille meg at jeg er rusa til den grad at folk legger merke til det på 2mg, når jeg har tatt alt fra 7-15 på en dag
Vis hele sitatet...
Jeg ble satt på nedtrapping for benzo ved sykehuset. De ba meg bruke opp alle +- 100 ksalol piller, selv om jeg hadde dem med og spurte om å få bytte i skikkelige apotekvarer, men ikke nødvendigvis xanor. Valium var like fint.
Men nei.
Måtte spise pillene media varsler om fentanyl annenhver dag (ikke at det er det, for de har jeg lett etter).

Broren din er strengere enn overlegen ved sykehuset, men likevel.
Folk tar sjeldent feil når de sier du snøvler. Det er nok også mange som lyver om du kommer sjanglende bort for å spørre om du snøvler
Sist endret av SkammeligNykter; 3 uker siden kl. 13:46.