View Single Post
Trådstarter
13
Sitat av Lil@ Vis innlegg
Hvordan gikk det med deg?
Vis hele sitatet...
Dreit meg ut, så sitter på jobb med frysninger allerede nå.
Blir noen dager med dritt vet jeg, men her er forbruket fra den dagen:

Man 0,15 1700
40t
Ons 0,15 1700
36t
——
Fredag 0,1
Lørd 0.1
Søn 0,1 kl 16

Kan oppdatere på onsdag, da jeg regner meg morgendagen blir litt dritt.
Har tatt fra onsdag, muligens jeg ryker på en sykedag i morgen også.

Sitat av SaySo Vis innlegg
Vil anbefale deg å ta ansvar. Altså ikke kalle det å "gå på en smell". Du tok et tilbakefall. Altså, du tok et valg. Det var ikke noe som bare skjedde uten at du kunne påvirke det.
Vis hele sitatet...
Jeg gikk på en smell, eller tok en smell/tilbakefall, kall det hva du vil..
Ansvaret ligger kun på meg og aldri sagt noe annet

Sitat av thetech Vis innlegg
Det der er jo ingen ting? Var på avrusning en dag i februar etter inntak av halv gram med OXY ish hver dag. Skøyt opioider i et halvt år i strekk ish. Alt fra metonitazen til heroin og oxy. Siste dagen tok jeg 800mg oxy og 1800mg Lyrica. Var på avrusningen i kun en natt fordi det sugde så jævlig balle der. Det var lett valg å avruse seg selv hjemme i stedet. Spydde ikke engang i abstinens perioden, bortsett fra litt mat som kom opp en gang etter et tørt brød måltid som stort sett var det de bydde på. De hadde akkurat samme ost og smør pakker de har i glattcella på Grønland. Fuk dat. Avrusning bør ha spa. Og proper nutrition. Og kanskje litt større rom enn fengselceller?
Vis hele sitatet...
Gratulerer.. håper det går bra med deg nå.
Jeg spydde i 5dager i strekk, vi er forskjellige

Sitat av tearz83 Vis innlegg
Det er ikke bare bare å komme ut av rusen og det at man går på en smell. Du holdt deg ett par måneder og det skal du være stolt av. Nå er neste mål å holde ut enda lengre
Vis hele sitatet...
Takk for det)
Sist endret av BobVivaley; 25. mars 2024 kl. 11:21. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.