View Single Post
Trådstarter
70
Sitat av _abc_ Vis innlegg
Nei det faller egentlig også utenfor kriteriene til ts. For Fiverr og tilsvarende tjenester har voldsom konkurranse, prisene er ofte presset og de som lander oppdrag må gjerne både ha en portefølje å vise til, og det krever faktisk en god del tid å lande mange nok oppdrag til at det blir penger av det. Pluss tiden det tar å gjennomføre oppdraget.

Hvis du skal tjene penger uten å legge ned innsats og uten å bruke tid på inntektene så er mulighetene så begrenset at ts like greit kan selge skrev. For det er ikke veldig mange andre reelle alternativer.

Om hun fortsatt tenker at sexarbeider ikke er for henne så burde det kanskje gi henne en realitetsorientering, slik at hun forstår at det er hundrevis av muligheter for henne til å tjene ekstra penger hjemmefra. Men felles for dem alle er at det vil ta både tid og kreve arbeidsinnsats.

Og hun vil jo ikke drive gamblingbule eller selge droger fordi det er ulovlig. Så da er det enten å bli voksen og innse at penger aldri kommer gratis eller selge sex for det kan gi greit med penger uten å ta for mye tid og det er heller ikke lovbrudd.
Vis hele sitatet...
Hehe nei jeg var i grunn ute etter mer eller mindre lovlig opplegg jeg kan gjøre hjemmefra for å dra inn litt ekstra. Prostitusjon er ikke aktuelt, da selger jeg heller droger..

Sitat av Opponent Vis innlegg
Kjør dca. Sett inn litt annenhver mnd eller en gang i mnd feks. Men det blir mere langsiktig da.
Vis hele sitatet...
Jada men langsiktig er bra - Rom ble ikke bygget på en dag, klarer meg helt greit på det jeg har men sku jo gjerne tjent mye mer slik at jeg kunne betalt ned gjeld raskere og faktisk kunne unnet både kidden og meg noe innimellom.
Sist endret av Lil@; 20. mars 2024 kl. 15:20. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.