View Single Post
Sitat av hjelmeseth Vis innlegg
Komplisert og stort spørsmål selvfølgelig..
men jeg tenker mest på dere som bruker amfetamin og lignende. stoffer som gir grusomme nedturer og som er dårlig for egen fysiske og psykiske helse.

Hvorfor dette over mye annet? hva med å holde seg "frisk" å få det bedre med f.eks trening og kosthold , sunne forhold til folk generelt.

høres sikkert helt tåpelig ut dette jeg spør om, men jeg skjønner det ikke helt og kanskje aldri kommer til å forstå det heller.
jeg har testet amf og cola før på fest og skjønner at det passer bra i de settingene, men når jeg våkner opp dagen etter synes jeg det er grusomt og vil komme til meg selv igjen.


uforklarlig for noen sikkert og åpenbart for andre, kjøre gjerne debatt.

god helg og gjør hva f dere ønsker og det som gir deres liv mening

hilsen ny bruker på freak.
Vis hele sitatet...
Brukt amfetamin i mange år og har det nå på resept. Jeg synes amf nedtur er et oppskrytt konsept og som regel kan folk takke seg selv fordi dem enten har brukt dårlig varer eller ikke tatt vare på seg selv. Glemt spise mat, ikke fått nok søvn etc.. ikke rart at man føler seg dårlig da, det ville man også gjort uavhengig av amfetaminen også.

Denne "nedturer" om vi skal bruke denne begrepet, er uansett ingenting i nærheten av hvordan en fyllesyke gjerne er.

Dersom du har opplevd fyllesyke før og fortsatt drikke etterpå, burde du ha forståelse til å kunne svare på ditt eget spørsmål.


Mulig straff fram i tid har ikke så undertrykkende effekt på atferd dersom man annser den mer umiddelbare positivt opplevde konsekvensen som stor nok.
Sist endret av DrPerception; 1. mars 2024 kl. 19:25.