View Single Post
Hei.
Har laget en del tråder her og min eks. Merker at jeg har slitt mye i det siste med dissosierte følelser som kommer tilbake.

Eksen min sitter fortsatt bak lås og slå.. Som han ahr gjort siden 28 desember. Flere fengslingsmøter har han hatt og de har forlenget varetektsfengslingen. Han sitter jo der i grunn pga meg.. Så vi har ingen måte å kommunisere på og ei hatt det siden han røk inn. I Det store bildet har han hatt problemer med alkohol og blir en helt annen person når han drikker. Utenom dette er han så fin... Og han har hjulpet meg igjennom dødsfall på min side. Han var en person jeg kunne lene meg på.

Basically... Har jeg slitt den siste tiden nå som han fikk en måned igjen. Jeg trodde jeg hadde lagt følelsene mine bak meg og jeg klarte det en stund.. og at nå skulle jeg gi slipp og gå for noe bedre, men jeg klarer ikke glemme følelsene mine. Og de har ulmet til overflaten igjen. Og igjen nå...ligger jeg her med sorg og smerte. Det er noe med at ting blir bare avsluttet sånn der.. Så brått.

I dag fikk jeg vite at den personen som stod han nærmest (og som jeg også har vært med å besøkt en del ganger) har gått bort... Altså mormoren hans. Hun var alt for han og han besøkte hun stadig på gamlehjemmet når han var ute. Jeg fikk vite det i dag, men det er 8 dager siden hun døde.. Så han har vel visst dette noen dager nå. Hjertet mitt knuses på nytt. Jeg kan bare tenke meg til hvordan han har det og jeg legger vel også en del av skylden på meg for at han sitter der inne nå. Jeg har grått en hel del i dag..han var jo der for meg når jeg gikk igjennom mitt.. Og nå går han igjennom dette alene. Jeg føler jeg skylder han det.. Tross omstendighetene ovenfor meg. Jeg vet ikke hva jeg skal føle eller tenke. Jeg er bare knust og knust på hans vegne. Jeg får selvsagt ikke kontaktet han og Det er en rettsak i starten av april hvor vi står på hver vår side.... Alt er så ødelagt og jeg vet ikke hvordan jeg skal komme meg igjennom dette..