View Single Post
Sitat av RankSolid Vis innlegg
Da må jeg nok melde plikt-avbud. Partiet min stemme går til eksisterer ikke, velger derfor å droppe stemmen og jeg oppfordrer alle og enhver å gjøre det samme. Skulle Norges nasjon en vakker dag bestemme seg for å boikotte valget vil det ikke ha andre konsekvenser enn at vår politiske modell erstattes med noe nytt. Naivt å tro at anarki vil bryte løs.
Vis hele sitatet...
Vi har valget mellom to forskjellige politiske systemer. Demokrati og diktatur. Forstår at demokrati er kjedelig da det innebærer at folk man er uenige med har rett til å uttale seg om alt mulig men jeg kan forsikre alle om at diktatur ikke er bedre.

Det pussige er at de som mest høylytt har klaget i denne tråden også er de som ikke har gjort en dritt for å forbedre ting. Dere forventer at noen andre skal fikse ting slik dere vil ha det uten at dere en gang klarer å fortelle hva dere vil ha.

Å slenge inn en stemme ved valg er vår måte å styre den politiske retningen. Ikke et fullkomment system men det er rettferdig i den forstand at de som får flest stemmer er de som får diktere den politiske retningen.