View Single Post
Trådstarter
12
Takk dere. Burde fylle opp badekaret her med isvann og sjokke kroppen forstår jeg. Hormoner lead me the way. Har digga det før på Farris Bad. Er seff kontrær og tverr av natur (som de fleste av oss her på Freak?), så har seff naturlig aversjon mot hele isbadingspsykosen. Men igjen så tenker jeg at folk har en idé i a finne det lysglimta vi kan i mørketiden, så er vel bare å hoppe i det, bokstavelig talt. Men du, ikke få meg til å rante om den fucka badstu-kulturen vi har i Norge, for den er faen med dratt gjennom romenske badekar og Jerry Springer-repriser på kabelTV før den havna her, folk skravler i badstu så mye at jeg drømmer om å slå hælen gjennom strupehodet deres. Men det ville vel vært særs unladylike, ellerno,

Har bare fem lisser igjen, og sju øl. Småsipper til en gammal kompis på 60pluss fra Florida, og hører på lette sangen. Har ikke familie eller venner, eller kompiser da, men de fleste vil vel bare ned i buksa på meg.

Sorry, skriver nok bare mer og mer ræl her. Men takk for alle som gidder svare. Hver melding går rett i hjertet. Så takk.
Sist endret av Furunål; 31. januar 2024 kl. 02:24.