View Single Post
Mitt favorittband of all time er Iron Maiden. Eneste bandet jeg lyttet til da jeg var rundt i 8. Klasse.

Først når jeg ble rundt 16-17 så begynte jeg erstatte Iron Maiden med From First To Last.
Sonny Moore da han gikk over til å spille solo rett etter han forlot From First To Last og gikk etter hvert over til et SOLO-prosjekt, og til slutt ble han Skrillex, som sikkert flere av fere kjenner til.

Så gikk jeg over til bla. Paramore (tror jeg var rundt 18-20 da).
Ellers har mine favoritter etter jeg fylte 16-17 vært bla. Bring me the Horizon, Hopes Die Last, Alphawolves, Inhale Exhale, Eyes Set to Kill, Tokio Hotel, The Nearly Deads, Bullet for my Valentine, Eyes Set to Kill, Pierce The Veil, Attack Attack, All Time Low, Escape the Fate, Iron Maiden, Bullet for my Valentine, 30 Seconds to Mars, Sleeping With Sirens, All Time Low, The Ready Set, liker også Linkin Park litt. Også Inhale Exhale, Broadway, Paramore, Dead by April, Alesana, Escape the Fate.

Men fortsatt, etter det som må være 5+ år, så er fortsatt Bring me the Horizon. Tho, foretrakk derimot musikken, håret og utseendet han hadde i 2010 og før.
Sist endret av einsteindragon; 29. januar 2024 kl. 19:04.