View Single Post
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av Dialogisk Vis innlegg
Du må gjerne redegjøre litt mer for hva min "ensidede strategi" er, og hvorfor den er veldig besynderlig. Jeg var nemlig ikke klar over at jeg benyttet meg av en spesiell strategi i forrige innlegg, og jeg blir oppriktig nysgjerrig på din analyse her.
Vis hele sitatet...
Du kritiserer min kritikk av et meningsinnlegg uten noe fakta og lar den faktaløse påstanden stå uberørt. Du reagerer på kritikken, ikke på en usubstansiert påstand.

Sitat av Dialogisk Vis innlegg
Jeg mener usubstansierte påstander generelt sett er dårlige debattinnlegg, uavhengig av om de omhandler innvandrere eller ikke. Men jeg tillater meg å mene at det er skrevet andre innlegg med mindre substans i denne tråden, som du ikke tar deg bryet med å klage på.
Vis hele sitatet...
Da har vi forskjellige meninger, men la gå, hva er værre en usubstansiert fremmedfrykt? For fra mitt ståsted så griper du desperat etter strå her.

Sitatet til Noillstress er nesten litt kos, så alle rasistiske usubstansierte meninger får stå, men påpeking av rasisme er nei nei?

Sitat av venstrehook Vis innlegg
Du har rett og slett en ufyselig måte å diskutere på. Her har du altså klart å vri dette til at jeg «ikke liker» asylsøkere, selv om det er absolutt intet med mine innlegg som skal tilsi det. Jeg melder meg ut av denne diskusjonen. Det er skremmende at du er en moderator/administrator på dette forumet når du helt åpenbart ikke er i stand til å lese, evt. tolke det du leser.
Vis hele sitatet...
Jeg begynner å bli temmelig drittlei av folk som kommer hit med meningene sine men SEKUNDET de må svare for seg selv så drar de frem offerkortet.
Du har fått konkrete fakta på at scenarioet du ser for deg er urealistisk, vi tar ikke inn så mange asylsøkere fra Afrika og midtøsten.
I svar til dette blander du begrepene utlanding, innvandrer og asylsøker for å prøve å svare meg mot og blåse opp tallene og så til slutt så innser du kanskje at du ikke har noen sak og da velger du å angripe argumetasjonsteknikken min i stedet for saken.

Ja det er helt horribelt at man faktisk må stå til svar for ting man har skrevet og sagt.
Sist endret av Dodecha; 9. januar 2024 kl. 20:22. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.