View Single Post
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Jepp, jeg står fremdeles bak det jeg skrev for litt siden, det er veldig besynderlig at du tar denne ensidede strategien.

Mener du at usubstansierte påstander om innvandrere er gode innlegg i debatten? Det er det jeg klager på, den totalt giddelause handlingen av å bare skrive noe slikt i frustrasjon, uten å sjekke noe som helst fakta.

Da synes jeg at jeg har lov, og at det til og med er nødvendig at jeg kan fortelle ting med en litt skarp vinkling.
Vis hele sitatet...
Hvilke fakta er det du ønsker jeg skal sjekke? Dette er min subjektive mening, som jeg poster på er debattforum. Det er en helt legitim mening, og har ikke noe med å sette en rase over en annen. Jeg tror en homogen gruppe med lik kulturell bakgrunn, tradisjon og historie vil være mer tilbøyelig til å kjempe i strid for sitt fedreland enn det en diversifisert gruppe mennesker med ulik tilknytning og bakgrunn vil. Har absolutt ingenting med rasisme å gjøre, vi snakker rent forsvarsteknisk. Om du forresten tror folk med utenlandsk bakgrunn kun utgjør 0,2 prosent av befolkningen, burde du ta deg en tur ut i gata. Ikke at det har noe å si i det store og hele, men rett skal være rett.
Sist endret av venstrehook; 9. januar 2024 kl. 17:42.