View Single Post
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Sitat av _abc_ Vis innlegg
Jeg synes ikke Fjordland fortjener så mye pepper jeg. Det er mange som sliter med kostholdet, andre sliter kanskje med å være singelhusholdning og er mentalt ute av stand til å lage mat selv fordi det blir en påminnelse om at de er ufrivillig single og måltidet blir bare trist, mens atter andre kanskje bare er late, eller ikke liker å lage mat. Uansett grunn, Fjordland har holdt det gående i rundt 30 år nå.

Skal en først spise noe lettvint så er Fjordland et bra valg ernæringsmessig. De har veldig mange retter folk kan velge mellom og de har retter helt ned i rundt 50 lappen til ordinær pris pluss at en ofte finner Fjordland til halv pris når det er kampanjer.

Det er neppe mange som lever utelukkende på Fjordland på middagsbordet, noen spiser nok Fjordland flere ganger i uken, mens andre kanskje bare når de har det ekstra travelt. Selv kan jeg godt kose meg med Fjordland, og ekstra kos blir det om jeg har kjøpt på halv pris. Men jeg lager stort sett middag fra bunnen av.
Vis hele sitatet...
Mulig jeg er forutinntatt, men jeg synes "singel + Fjordland" virker som mye mer nedtur enn "singel + hjemmelaget mat".

Klart, noen ganger er det lettere/mer økonomisk å lage mat til flere enn én.