View Single Post
Trådstarter
7
Sitat av mentalmelt Vis innlegg
Jeg kjente dem ikke, men jeg ble invitert til å være med på askespredningen på sjøen gjennom Moret fordi jeg kjente Lucy, og fordi familien syntes det var fint å ha noen som representerte forumet der. De visste hvor mye forumet hadde betydd for henne, og Moret visste at jeg og Lucy hadde et spesielt vennskap.

Jeg kan bare gjenfortelle det jeg har blitt fortalt av de nærmeste. Hun døde av en aneurisme. Det er ingen som kan gjøre noe med det, med mindre det blir oppdaget på en scan i forveien. De færreste får hjernen sin scannet, så dette er en av de tingene som gjerne skjer helt uten forvarsel.

Det har blitt skrevet om tidligere i den tråden her:

https://freak.no/forum/showthread.php?t=297390
Vis hele sitatet...
Okei, takk for oppklaringen. Godt å vite, vet ikke hvorfor mine kilder som var venner med kjæresten hennes sa noe annet.. Men døden er ikke alltid så lett å takle.

Uansett var hun er bra person og skulle ønske hun fortsatt var her <3 Lucy in the sky, is now in the sky and protecting us

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Uff, det var trist å lese den tråden nå. Jeg er ett svært følsomt menneske, så dette satte tonen for dagen, dødsfall er spesielt følsomt etter å ha mistet dama. Livredd for å miste noen igjen, og kanskje ekstra nå som jeg allerede føler meg helt alene.

Veldig fin innsats fra deg og Moret. Godt nyttår folkens.
Vis hele sitatet...
<3
Sist endret av deviant; 2. januar 2024 kl. 19:16. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.