View Single Post
Sitat av Existensial Vis innlegg
Det er ikke BARE DNA bevis som foreligger i denne saken!!
JV har inget Alibi, han har vært i området, og det foreligger plenty med offisiell Modus, JV var også i Stavanger den natten Tina Jørgensen forvant, TJ hadde lignende hodeskader som BT hadde.
Hvis at bevismaterialet ble liggende slik at enhver bare kunne "skritte" over det, ja da indikerer det i hverfall for min del at DNA ikke smitter så lett som de inkompetente medlemmene av denne tingretten antyder!!
Jeg dømmer ingen, men jeg BEdømmer JV til å være skyldig, de krokodilletårene kan han bare dra til h..........e med for min del!
Denne dommen bidrar til at Norge tar et ytterligere steg inn i den/det liberalistiske himmelen/h........e slik at vi nærmer oss søta bror i Sverige der beviskravene er høyere enn Himalaja!!
Vis hele sitatet...
Det triste her er at politiet ble tipset om denne mannen da de valgte å legge all skyld på fetteren.
Hvis noen skal ha skylden her, så er det politiet og kripos som har gjort en så hinsides dårlig jobb. Skulle ikke tro det var mulig å drite seg så jævlig ut.

Det blir jo litt verre å domfelle en person når det har gått nesten 30 år.
Jeg husker så vidt hvor jeg var i går, hvordan i helvete skulle jeg huske hvor jeg var i 95?

Ja, det er fullt mulig han har gjort det. Men hvis det er tvil om at han faktisk har gjort det, så skal han frifinnes.
Og det tror jeg vi alle skal være glade for.

Hvis det er noen trøst for deg, så er livet hans mest sannsynlig helt ødelagt etter denne saken.