View Single Post
FTPBVtj
WouwseP's Avatar
Trådstarter
433
Sitat av DrDeath Vis innlegg
Jeg ser ikke helt hva du lurer på, så beklager om jeg har oversett noe.
Det er sikkert godt å få lettet litt på trykket ved å skrive litt om det.


Skyt meg om jeg tar feil, men det virker som du kanskje er litt «hevngjerrig» på dama, i og med at du poster ett bilde av skadene hun har påført deg. Det er så klart helt greit å reagere på vold, men enten må du ta avstand fra henne, eller så må du tilgi. Hvis man skal straffe hverandre for ting som er blir gjort så blir man værende i fortiden, og den fortiden virker ikke som ett godt sted å være med tanke på at dere nå har ett barn dere må ta vare på.

Dette virker som ett såpass turbulent forhold at jeg ikke vet om det er forsvarlig ovenfor barnet at dere voksne har noe mer kontakt utover det som kreves, jeg ville vært forsiktig med å flytte sammen iallfall, men jeg håper at det ordner seg etterhvert.
Vis hele sitatet...
Det her har vært jævlig tungt og beklager sen respons herfra. Skal innrømme at det her er tema som jeg ikke greier lese/skrive om uten å ha tatt noen pils først. Jeg skal lese resten her og og svare asap. Greier ikke her og nå.

poenget mitt med å lage tråden, det er ikke for å få sympati eller medlidenhet, det er fordi jeg vil samle erfaringer og info om hvor råttent det spillet deres er. Løgnene og bedraget. Gjerne andre som har opplevd BÅDE barnevernet i barndommen og senere igjen som forelder. Som meg.

Jeg kan backe opp det jeg skriver men da får det være ansikt til ansikt. Fikser referat fra retten og hva som har blitt sagt, legger det ikke ut her.

Såkalte “barnevernet” er katastrofe, fullt av pedofile barnemishandlere og dem bruker masse speed/piller/cola etc. Jeg kjenner barnevernsstudenter så dette er ikke vissvass nei. Og de jeg er i møte med ser jeg det på/kjenner det på oppførselen deres. Neste gang skal jeg dopteste de

har flere andre «ess» i ermet, for å kalle det det


Altså for pokker, bare se sjæl!!! De er dømt hauger av ganger i menneskerettighetsdomstolen i Strasbourg! Det her er ikke MINE påstander, det er facts.

Er det ikke nærmest krav om å være pedofil for å få bli fosterforeldre? Hører om misbruk og overdoser med jevne mellomrom, altså med barn som har gått til grunne PGA de skitne kakkerlakkene der.

«Barnets beste» yeah right. Penger penger penger!!! Motbydelig.

Si fra så kommer det flere kilder Kan velge og vrake jeg

https://www.dagbladet.no/nyheter/gig...evern/80186038

Takk alle, kommer tilbake til det her og da skal jeg forsøke å være kliss edru.

Hu kjerringa er bare et offer, hu blir lurt trill rundt av pedofilene. Jeg er glad for å bli kvitt henne

PS, ja jeg vet:

Kan ikke kreve doptest av dem, men jeg kan si at nå er det deres tur til å pisse, om jeg skal vurdere å gjøre det igjen for de Det der er ikke noe «ess» i og for seg, det er ærlig sak.

Jeg kan spille skittent hvis de gjør det, ikke problem

Sier det som det er:

jeg greier ikke kutte både alkohol og cannabis samtidig. Jeg trenger LITT tid på meg til å trappe ned og bli kvitt en dårlig vane før jeg kan begynne på den neste. Vurderer sterkt å reise 1-3 måneder til et muslimsk land (kutte alkohol) eller dra til Filippinene for å kutte cannabis.

Andre drugs er null problem, det er jeg ferdig med.

Det var en som står (stod) meg nært i familien som tysta til pedofilene. Hu satt der før fødselen på sykehuset og prata dritt om meg til sykepleierne. Hun har også sagt at hun skal «være far i stedet for meg». Det er bestemora mi

Samme person beskyldte meg for å gjøre ting jeg ikke hadde gjort, som tenåring. Har også sørga for at bånd mellom meg og søskenbarn har mista kontakt, ved å trekke i tråder og starte faenskap. Dette er noe jeg må få fram, for jeg er det du kan kalle «the black sleep».
Sist endret av WouwseP; 22. desember 2023 kl. 16:59. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.