View Single Post
Sitat av Flemming Vis innlegg
Jævlig vanskelig det der. Jeg personlig hadde funnet meg en ny dame og nye verdier(!). Ikke lett, men vært i samme shittn for noen år siden!
Vis hele sitatet...
Care to utdype?

Takk for innspill.

Vanskelig det der. Hos meg har de jeg har vært i forhold med alltid fått fritt spillerom til å dra på jenteturer, fester etc. Man får ikke styrt tanker og holdninger uansett, å sette folk fri viser også deres sanne farger, som inntil nå har vært av lyse nyanser.

Jeg har ingenting med hennes historikk å gjøre før min tid, men dette som Flemming skriver med verdier, er viktigere enn jeg trodde.

Det er jo ikke direkte feil å ligge rundt når man er singel, men jeg tror man skader seg selv med å gi bort kroppen sin i den grad som noen kvinner gjør. Og man får jo et uunngåelig rykte på seg da.

Men om noen her har prøvd kokain el.l.. om man ikke har brukt det før - ergo null toleranse - kan man ta en stripe annenhver time i to døgn (utenom litt søvn) uten at man blir klein som juling. Hun var ikke det på mandag. Mentalt, men ikke psykisk.

Sitat av Hans Høyhet Vis innlegg
Ser hun bra ut?
Vis hele sitatet...
Altfor bra ut. En dame de aller fleste snur seg etter.

Men jeg vet det er første gang hun har vært utro og hun er alltid opptatt å vise andre menn (hun blir lagt an på hele tiden) at hun er med meg.

Men det blir en søvnløs natt neste gang hun skal ut alene.

Det skal sier at hun bor i en annen by enn hvor hun var den helga - ville det være for kontrollerende av meg å si at jeg ikke ønsker hun drar dit neste gang hun skal ut alene?

Hun har tusen venner her i byen også.
Sist endret av Tralala123; 1. desember 2023 kl. 18:16. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.