View Single Post
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Om jeg hadde fått ei krone for hver gang et medlem kommer hit med denne strategien: kalle oss sauer, "del av flokken", "tenker ikke selv" for å så avsløre sitt brilliante fravær av intelligens hadde jeg vært millionær nå. Jeg har 20 år fartstid her på freak, og du kommer ikke med noe nytt eller overbevisende informasjon: Du fremstår som en idiot som ikke kan noe om kildekritikk.
Vis hele sitatet...
Du har 20 år med fartstid på dette forumet: noe betydning tror jeg det neppe har når det kommer til ditt tilfelle, dessverre. All erfaring er ikke god erfaring. Du benytter deg av hersketeknikker, det har du vel lært ikke gagner noe med seg. Eller?

Dersom du ikke tror at mye av det du leser i vestlig media er ren søppel som har en hensikt: nemlig å påvirke den folkelig opinion, så tar du fryktelig feil. Når det er sagt: så foreligger det også søppel på den andre siden. Poenget er at, ved å lese forskjellig media, så kan en virkelig gjøre seg en ordentlig og avbalansert mening. Sannheten ligger som regel noe midt i mellom