View Single Post
Sitat av Mk1 Vis innlegg
Hvorfor endrer du på historien? Først var det brett på brett med piller til han sovna i bilen midt i et lyskryss og sovna igjen så fort han fikk kjørt av veien i blackout tilstand og nå er det plutselig at han bare var påvirka av thc inntatt flere dager i forkant av kjøring og at det er politiet som dømmer ruskjøring for hardt og at han egentlig ikke var påvirka mens han kjørte. Hold storyen din lik i det minste.. Kanskje ta deg en joint selv og ro ned litt og Du høres veldig ung og naiv ut som forsvarer det med nebb og klør, politivold, kjøring i pillerus, kjøring uten førerkort. Klager på at det er politiet som misbruker makt men det er retten som godkjenner varetektsfengsling og det får man ikke i milde tilfeller og du skylder på broren for at typen din svelga nedpå 80ksalol. Kjærlighet gjør blind jau!

Et pluss med varetekt er at det trekkes fra dommen han får så om han har sitti 30 dager i varetekt får han fratrekk 30 dager på soninga
Vis hele sitatet...

Herlighet, han har 3 tilfeller av kjøring uten lappen. De to første hadde han lav promille i blodet fra et par dager tidligere. Han ble stoppa 2 dager på rad. Det er 1,5mnd siden.

Så er det denne hendelsen på søndag hvor han helt klart var ytre påvirket, samt høy promille. Han fortjener straff, ingen tvil om det. Jeg reagerer på at broren min har holdt på med dette i 20 år og aldri fått varetekt, mens typen før 4 uker varetekt og er på cella 23/7, når han i tillegg sliter psykisk. Synes det er relativt heavy. Jeg vet innerst inne at det der er kun rasistisk. Kjenner ingen som har havna bak muren i varetekt for ruskjøring, når de ikke var ytre påvirka mer enn en av gangene. Ja påvirka i blodet kanskje, men det betyr ikke rusa i aksjon.

Samma faen, orker ikke den tråden her noe lengre nå. Enkelte folk må ha inn ting med teskje. Jeg har snakka med advokaten hans, og han bekrefter historien og anmeldelsene/kjennelsen Skulle ringe imorgen for å høre om et par ting til.

Sitat av Iran666 Vis innlegg
hah, du tror noen vil ta hensyn til at han ble dratt i fingern også var reaksjonen å albue en poltimann??? ler.
Vis hele sitatet...
Når fingern var avkutta (sydd på igjen) samt brukket for 2 uker siden?? EHM ja?? Hvem hadde ikke?? Lol

Jeg hadde gitt han en på tygga selv, av smertereaksjon.
Sist endret av Allianceofsin; 16. november 2023 kl. 03:07. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.