View Single Post
Sitat av Allianceofsin Vis innlegg
Beklager på forhånd,
Er du helt fackings idiot eller? Lær deg å lese. Dritt lei av at folk tror de kan snakke sånn til pårørende som bare har det vanskelig. Fack off, virkelig. Vi har vært sammen i 4 år, og han har kun hatt problemer med rus i 6-9 mnd. Jeg forstår at du er en person som går fra folk på sitt verste, og du fortjener ikke bedre selv heller da i fremtiden. Det finnes psykisk syke mennesker som ruser seg, og som faktisk sliter. Hvem faen er det du tror du er som snakker sånn om folk som allerede er langt nede? Stikk til helvete der du hører hjemme, jvla tulling. Du har tydligvis liten forståelse for rus når du mener man er påvirka av thc 24-48t etter en joint. Hva politiet mener er påvirkning, og hva som faktisk er påvirkning er stor forskjell. De to første gangene var han edru og var IKKE EN FARE FOR ANDRE. Denne gangen var han helt klart ikke edru, og han dreit seg ut deluxe og må ta straffen for det. For ja han kunne utsatt andre for fare, såpass alvorlig. Tror du ikke jeg synes det er vondt også? Saken handler om han, derfor gidder jeg ikke ta opp alt som gjør meg vondt i denne saken. Jeg tar hovedsaklig opp han og straffen. Han kjører 10 ganger bedre enn noen annen jeg kjenner, så nei han var kun fare for seg selv og andre 1 gang. Og ja det fortjener han straff for. Du mener en person som er blackout full har nok tilregnelighet til å si nei hvis de får tilbudt enda en shot? Tviler. Kommer sikkert ann på, men tviler. Han var borte vekk, men han valgte å ta de pillene de første dagene. Så han må bare godta konsekvenser, noe jeg tror han lærer av også. Men du, du kan oppriktig bare gå å råtne, så jvlig menneske som du virker å være. Ikke skriv noe her igjen, just fuck off



NETTOPP - TAKK!

Ja man er ansvarlig for de første 4-10 pillene man tar. Da er man vel nogenlunde oppegående. Men det kommer som du sier til et punkt hvor du kan få blackout. Og når da folk fortsetter å gi deg piller og du ikke er i stand til å ta vare på deg selv engang.. ja hele poenget mitt med å "forsvare" han for noe av det som skjedde søndag. Tidligere saker er hans egen feil, de første pillene og alko er også hans feil. Men gikk 2 døgn fra han blacka ut, til han ble tatt og pågrepet. Han husket glimt fra pågripelsen dagen etterpå, siden det meste var på vei ut av kroppen den dagen ved pågripelse. Men han straffes vel like hardt. Får håpe det ikle blir så strengt ettersom han ikke tidligere har rulleblad. Altså strengt i forhold til ubetinget.



Veeel uansett. Han er visstnok ikke isolert lenger sa advokaten istad, så da får han trolig jobbet, trent og lufta seg. Det hjelper meg litt også å vite.

^Fyfaen det var digg å få ut litt sinne. Please ikke kommenter slike ting som den vedkommende gjorde, ja han var idiot men det har halve Norge vært. Alle gjør feil, jeg tar hensyn til straffen hans i denne tråden, ikke i hva jeg føler for hva som KUNNE ha skjedd.
Vis hele sitatet...
Hvorfor endrer du på historien? Først var det brett på brett med piller til han sovna i bilen midt i et lyskryss og sovna igjen så fort han fikk kjørt av veien i blackout tilstand og nå er det plutselig at han bare var påvirka av thc inntatt flere dager i forkant av kjøring og at det er politiet som dømmer ruskjøring for hardt og at han egentlig ikke var påvirka mens han kjørte. Hold storyen din lik i det minste.. Kanskje ta deg en joint selv og ro ned litt og Du høres veldig ung og naiv ut som forsvarer det med nebb og klør, politivold, kjøring i pillerus, kjøring uten førerkort. Klager på at det er politiet som misbruker makt men det er retten som godkjenner varetektsfengsling og det får man ikke i milde tilfeller og du skylder på broren for at typen din svelga nedpå 80ksalol. Kjærlighet gjør blind jau!

Et pluss med varetekt er at det trekkes fra dommen han får så om han har sitti 30 dager i varetekt får han fratrekk 30 dager på soninga