View Single Post
Sitat av WierdoZ Vis innlegg
Du tror han kommer ut om 4 uker når han er fengsla på gjentakelsefare? Så han skal plutselig være uten gjentakelsefare om 4 uker da? Hva har endret seg? Grunnen han fikk kun 4 uker er for dette er maks dem kan gi om gangen. Men han ser neppe utsiden om 4 uker med mindre han har tatt opp terapi/rushjelp i fengslet og viser tegn til bedring.

Straffen avhenger om han gjør det jeg sa , tror retten han er på bedringens vei så slipper han fengsel i best case scenario og får en betinga dom som betyr han slipper sone. Du burde fokusere på hvordan du kan hjelpe han være/bli rusfri og ikke være en fare for samfunnet og seg selv. Om du vil hjelpe han og han er viktig for deg da , noe jeg tror siden du kaster pillene hans i skjul.

Edit:

Og btw, ingen våkner griserusa av 1-2 Ksalol. Det er bare løgn. Vanlig terpautisk dose med Alprazolam er 3-4 ganger daglig og da fungerer man uten å være "grise" rusa. Halveringstiden er også kortere en valium.
Vis hele sitatet...

Han var ikke griserusa, men snøvlete i prat og veldig tullete humør, samt ikke helt tilstede mentalt og glemte ting hele tiden. Det er mulig han har tatt flere om natten, eller flere om morgenen. Jeg skal være ærlig og si jeg ikke helt forstår hvorfor han var så borte vekk, men han mistet all styring etter onsdag kveld iallefall. Vet ikke hvorfor, mulig det er ujevne doser i disse, eller at han fikk i seg alko også, jeg vet ikke.

Dette er første gang han har prøvd Ksalol, og det gikk helt klart til helvete, pga blandt annet broren hans som kun vil tjene penger. Men han blanda også med litt alkohol så tror det er derfor det gikk helt skeis. Har hjulpet han i en evighet med kokainbruk han tidligere hadde, som han nå er kvitt. Han røyker en gang iblandt men det er relativt lite. Han har veldig sterk selvkontroll, men han var virkelig en helt annen på disse pillene, samt veldig sleip og aggressiv. Kokain tar han sjeldent nå. Så han er på vei vekk fra dette, det er bare så jvlig kjipt at det her skjedde nå.

Grunnen til at jeg spør angående varetektsfengsling er pga lengde på straff og når han eventuelt skulle fått en dom? Det kan jo ta alt fra uker til måneder?? La oss si dem holder han i varetekt lenger enn 4 uker, og blir 2-3mnd i varetekt, for så å finne ut at han kun skulle ha 30 dager betinget/ubetinget?. Det kan jo ikke stemme at de krever lenger varetekt vel? De er vel mest bekymra for kjøring uten lappen rusa ja. Men det er kun 1 av disse 3 gangene han har vært ytre påvirket av rus. Resten har kun vært i blodet. Men politiet gir jo faen så lenge promilla er over grensa. Det har vært 4 jævlige dager med bekymring for han og for andre rundt, prøver bare finne litt svar på hvordan varetekt funker i slike saker. Hvor lang tid tar det før han får dom er vel egentlig spørsmålet mitt.