View Single Post
Sitat av Hilbert Vis innlegg
Høres ensomt ut om du er eneste aktive. Du er ene og alene kongen på haugen med alle rettigheter for administrasjon og drift?
Vis hele sitatet...
Neinei. Den gang da (2002), crew-funksjonen (en slags mini-admin) ble laget var vi 10-13 stykker. Av de er det kun meg igjen. Nå har vi 11 crew og administratorer + 35 moderatorer.

Sitat av Hilbert Vis innlegg
Eller er jeg nå rent rablende i mine egne fantasier?
Vis hele sitatet...
Vel, du misforsto litt om at jeg tydeligvis er den eneste som er igjen og styrer hele skuta. Så ja, du rabler. Ikke at det nødvendigvis er direkte feil å rable, du bare traff feil person.

nso er eier, både økonomisk og juridisk av freakforum. Jeg deltar ikke med penger. Jeg (og andre administratorer, crew og moderatorer) deltar med tid til å holde forumet levelig, lesbart og hyggelig for majoriteten av brukerne. Grunnen til at forumet ikke er oversvømt med listetråder, spam eller dårlige vitser er disse frivillige arbeiderne. Nei, vi får ikke betalt, vi gjør det fordi vi liker forumet og gjerne vil at det skal bestå.


Sitat av Hilbert Vis innlegg
Hvordan organiseres moderering mot et felles mål, om noen?
Vis hele sitatet...
Vi har regler, vi har skjulte og hemmelige forum der vi diskuterer våre onde planer og vi har chatkanaler og slikt. Organisering av moderering går egentlig ganske greit. Selvfølgelig har vi uenigheter og slikt, men det er ikke slik at jeg har sittet tett oppi skjermen X timer om dagen og fulgt med på hva brukerne gjør på. Ihvertfall ikke i alle år.