View Single Post
Sitat av Spears2 Vis innlegg
Opplever verden jeg.. menn derimot, nei takk Jeg lar meg ikke lure av dere.
Vis hele sitatet...
Hvor har du lært alle disse påstandene du kommer med?

At utseende betyr noe kan jeg være enig i. Men at det betyr så mye som du skal frem til å at vi menn er så grisete så tar du nok feil (Sier ikke at slike menn eksistere, fordi de gjør det definitiv.)

Kan selv legge til at jeg flere ganger har opplevd å være seksuelt tiltrekt av damer som kanskje har en gjennomsnittlig utseende som f.eks: 2 damer, den ene damen har en flottere utseende en den andre, så kan jeg alikvell være mer seksuell tiltrekt av den mindre flotte damen.. dette har jeg opplevd flere ganger!

å ikke nok med det, når en først bli forelsket i en person så blir personen verdens flotteste uansett hvordan de måtte se ut!

foretrekke jeg damer som steller å tar vare på seg selv? uten tvil!

Går jeg kun etter damer som ser super flotte ut? nei. Det blir for dumt. Jeg ser også etter andre kvaliteter som utdannelse,personlighet,økonomi og med økonomi så mener jeg ikke rikdom, men at personen klarer å ta vare på sin egen økonomi

Det hjelper ikke å ha en super attraktiv person (Sett fra et seksuelt perspektiv) om personen ikke har hode med seg..

Om en derimot snakker om ONS (One night stands) så vinner såklart det fleste med best utseende.. fordi da er de kun ute etter et ligg.. dette mener jeg går begge veien både for menn og kvinner.
Sist endret av Naturen; 13. oktober 2023 kl. 16:15.