View Single Post
Skjønner egentlig ikke hele problemstillingen. Fordi at folk har forskjellig smak og smaken er ikke statisk. Den endres jo. Heldigvis ellers så hadde jo alle voksne mannfolk likt tenåringsjenter. Men verden er jo ikke slik heldigvis.

Og folk du får svar fra her, det er neppe noe godt grunnlag. Noen av de som svarer er kanskje bitre kvinnehatere som benytter anledningen til å få slengt noe stygt til damene. Eller andre er kanskje bitre rent generelt eller at posen er tom og humøret fallende.

Damer kan se spreke ut og ha tiltrekning til greit over 50. Noen kanskje også 60. Men samme som for oss menn så er det ikke alle damer som orker holde kroppen ved like, og noen slutter også bry seg om utseende og går rundt sjaskete i tøyet og med uvasket hår eller svettelukt. Det er jo ikke særlig sjarmerende hverken hos menn eller kvinner. Forresten når jeg sier holde kroppen vedlike, så betyr ikke det at alle damer må være smale i livet og slanke for at de skal være tiltrekkende. Jeg tenkte mer på kroppen som en maskin som må brukes for å virke. Og andre menn vil ha helt andre svar enn meg.

Det du opplever er naturens gang - klokka tikker og går for oss alle sammen. Hver dag er vi en dag eldre. Enten vi liker det eller ei. Vi kan akseptere at sånn er det eller skape et stresshelvete med kremer, piller, pussemaskiner og kirurgi osv. Men se rundt deg, jeg ser sikker på at du vil se at kvinner i alle aldre kan være både sjarmerende og tiltrekkende ja rett ut vakre. Et rynkefritt fjes hører de glade 20 årene til.

Ha troa ts og pust med magen. Ikke hør på sure folk som rakker ned på deg. Kanskje er de usikre på seg selv. Eller hater kvinner eller bare har en drittdag.