View Single Post
Sitat av Expialidocious Vis innlegg
Det er kanskje mer rolleblandingen du driver med som setter litt spor: I en tråd er du "Profesjonell helsearbeider innenfor psykiatrien" i en annen tråd er du en total hestkuk. Jeg og skjønner at ikke alle sammen er jobben sin, men kanskje du burde separere de to.

Det er få som går rundt her med jobbtittelen sin på ermet.

Om du virkelig jobber innenfor psykiatrien så burde du kunne se at det er kilde til konflinkt, og det igjen, unnskyld om jeg er frekk, gir meg inntrykk at du kanskje er en assistentpleier e.l. ikke en med utdanning innen psykiatri.
Vis hele sitatet...
Jeg sier hva jeg jobber med der det er relevant. Har tenkt at det kan være greit for noen å vite hva jeg jobber med når jeg svarer i en tråd der det har noe å si. Og i de trådene prøver jeg å holde meg saklig.

Ellers er jeg litt trollete og til tider drittsekk så er enig i det du sier. I noen tråder "er jeg på jobb" og i andre er jeg han som blir kastet ut av dørvakten. Begge er meg.

Den assistenpleier kommentaren velger jeg å overse hehe. Vi kaller de forresten miljøarbeidere og de er ofte like flinke som de med høyere utdanning.