View Single Post
Sitat av ID-Brikke Vis innlegg
Prøver, men det blir bare slettet…så da er det vel ikke noe særlig morsomt.

Når det er sagt, så var det en fyr som ville ha 100k for å komme i kontakt med en fastlege i et østblokkland.
Deretter ble han sendt på en wild goose chase igjennom Oslo på jakt etter piller.
Det var ganske morsomt, men det ble dessverre også sletter
Vis hele sitatet...
Kan du gi noen eksempler på ting du har posta da? Vanskelig å tro at det er innenfor reglene når det blir sletta med en gang.. Greit man kan klage på mods, men freak må ha et av de bedre klageordningene, der de faktisk kommenterer tilbake på hvorfor ting blir sletta.

Men jeg er helt for det der med å poste ting for å være med å skape Freak til det man vil. Problemet virker å være litt sånn facebook-aktig:
I dyrketråden min kommenterte omtrent INGEN, så jeg ante ikke om folk bare syntes tråden var plagsom. Jeg fikk jo noen KP og det setter jeg pris på, men ellers var det jo dødt.
SEKUNDET en annen posta i tråden og folk så at plantene hans hadde litt mangler DA ble det liv, som om folk må liksom ha noe de kan hevde seg over før de tør å svare. Så det er teorien min blandt alle pilletrådene også, folk er så innstempla i rollene sine at de ikke tør tråkke utenfor malen, alt de vet er piller og da diskuterer de ikke annet.

Så har man dere "morroklumpene" da, som Astro man og Vindaloo, tidvis skulle man ønske dere dro litt mindre amfetamin i kroppen slik at dere kanksje ble litt selvkritiske, men neida, dere sprer jo "bare glede og morro" som dere selv tror. Det var skikkelig hærlig ironisk å se HallaKompis lufte sine tanker for så å bli utstøtt av de fleste, for det understreker et poeng: Det er lett å være i opposisjon, slenge ut en "morro" kommentar her og der, det er noe HELT annet og krever mye mer å skape verdifullt innhold, skikkelige tråder som er til hjelp og muligens underholdning til andre. Litt sånn som FRP i regjering som gjorde fuck-all, men så fort de er på utsiden skal de åpne kjeften sin om alt mulig.